mandag 24. mai 2010

Sjal på pinnene

Sist uke fikk jeg en helt fantastisk gave fra min strikkevenninne på NSF
2 stk 100 gr nøster New Zealand Lammeull i en nydelig blålillafarge!
Knit pro pinner i str 3,5. Kaffe og te. Fantastisk!!
Garnet har jeg bare hørt om , aldri prøvd, så jeg var innmari klar for å finne et passe prosjekt. Leita litt på nett, og endte opp med et Traveling woman sjal. Starta på det i bilen på vei på pinseferie på fredag, og nå er jeg straks ferdig. Gleder meg til å få det av pinnene å se hvordan det blir. Første sjalet jeg strikker med engels oppskrift. Hurra, jeg fikk det til, så da kan jeg prøve meg på et nytt. Skal være student neste uke, så det er mulig det blir et nytt sånn sjal på pinnene da. Godt med et prosjekt på pinnene når en sitter på forelesning.

5 kommentarer:

  1. Så fint dette sjalet blir. Har noen bunter NZ lammeull liggende, men har ikke brukt dem. Dette sjalet hadde et nydelig mønster, så det er godt mulig jeg "hermer"

    SvarSlett
  2. Herlig farge :D det kommer nok til å bli et kjempe lekkert sjal :)

    SvarSlett
  3. Nydelig farge på garnet ditt, og sjalet har flott mønster!! Har planer om eit slikt eg og, men har eit anna eg må gjere ferdig først!!

    SvarSlett
  4. Nydelig farge! Blir spennende å se det helt ferdig! =)

    SvarSlett
  5. Skønne strikveninde du har....sådan en har jeg også :-)) det er en køn farve og jeg er sikker på at sjalet bliver meget flot.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)