onsdag 23. mars 2011

Koselig award!

Denne awarden fikk jeg av Torunn. Torunn har en koselig blogg, og er en av de jeg har fulgt lenge nå.
Har du ikke besøkt henne før, annbefaler jeg deg en tur innom!

Men tilbake til awarden. Liebster Blog ♥ award skal gis videre til 5 bloggere med mindre enn 100 følgere, på den måten kan flere oppdage hvor mange flotte blogger som fins rundt omkring.

Dette syns jeg var en fin utfording, så den tar jeg gjerne.
Jeg gir awarden videre til:
Månestråle som lager de lekreste ting i lekre farger! Absolutt verdt et besøk.

Myrte er ei herlig jente. Votte og englemaskesjal dronninga!

Kreativt kaos vi har vært søstre i over 20 år, men jeg at hun var så flink med hobby viste jeg ikke før ho begynte å blogge :)

Pakkalakka er ei herlig jente. Jeg må bare advare, pakkalakka er flink til å lokke andre med seg på nye prosjekter :)

Susan`s kreative rom er helt rå på strikkakjoler. Og det mest imponerende er at ho lager mønster sjøl, og deler de med oss.

Oi, nå ble dette plutselig litt vanskelig for det er så mange flotte blogger der ute som fortjener mer besøk, men dette var de som dukket først opp i tanken min  i dag

10 kommentarer:

  1. Tusen takk Beate!
    Det varmer :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Den er deg vel undt. Kjekk måte å finne nye bloggar på. No har eg lagt alle dine opp i nye faner og skal inn og kikke. ;) Ha ein strålande dag!

    SvarSlett
  3. Hei Beate!

    Så mykje fint du lagar:-) Og for ein koseleg blogg! Første gong eg er innom, og det vert ikkje den siste! Lykke til med din kreativitet! Og vert du arbeidsledig, må du gjerne ringje meg!! God helg. Beste helsing Camilla Storøy Hermansen

    SvarSlett
  4. Så koselig overraskelse da Beatemor! *klem* Tusen takk :)

    SvarSlett
  5. Hihi... har visst lagt den samme awarden til deg i bloggen min, Beate. Du må ikke føle på å sende den videre siden du akkurat har gjort det, men da kan flere oppdage den fine bloggen din via min blogg også!
    Jeg er påmeldt i Son i juni - håper å treffe deg der! Stor klem!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med award!
    Jeg er så enig,Torunn sin blogg er så hyggelig å besøke:) Det finnes så mange koslige blogger,og de gir meg masse inspirasjon.
    Ønsker deg ei ny flott uke!

    SvarSlett
  7. Det er en award til deg i bloggen min ;)

    SvarSlett
  8. Flotte kjoler du har sydd og strikket i innlegget under:) Takk for koselig hilsen inne hos meg:)

    SvarSlett
  9. Så fint det var blitt her inne:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)