fredag 16. september 2011

Nye sjal og skjerf..


 Det har vist blitt litt lite blogging på meg i det siste, men det betyr ikke at jeg ikke strikker. På pinnene har jeg et holden shawlette som straks er ferdigstrikket. 


Sjalet strikkes med New Zealand lammeuld i fargen karri. Kommer tilbake med mer fakta når sjalet er ferdig!

På sofaen her ligger et baktussjal og et Just Enough Ruffles sjal som er klare for å puttes i gaveesken.

Baktus sjalet er strikket av to nøster Crystal Palace Yarns Bamboozle. Et garn jeg fikk av en hemmelig venn en gang.


Sjalet er strikket med et deilig garn jeg fant i lageret mitt. Malabrigo Yarn Merino Worsted. Dette er utrolig mykt og godt!!






2 kommentarer:

  1. Flotte sjal, du er så flink! Jeg blir så imponert! Det siste var skikkelig stilig =)

    SvarSlett
  2. Flotte saker, Beate!! Du er så flink!
    Det "karrifargede" sjalet gleder jeg meg til å se helt ferdig!!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)