fredag 2. oktober 2009

Septmember favorittene

Den siste måneden har jeg gitt blogginnlegg jeg liker spesielt godt en stjerne i google leser. Det lages utrolig mye fint som vises fram her i bloggverden, og jeg lar med daglig inspirere. Det er vanskelig å skulle velge noen, men disse har laget noe som har fanget oppmerksomheten min ekstra, det kan være gode bilder, eller den spesielle tingen de har laget eller måten di skriver på som har fanget oppmerksomheten min spesielt.

Septemberfavorittene mine finner du her:
1. DuBedåre
Wow, denne dama strikker mye flott! Masse inspirasjon å hente, og jeg lar meg gjerne inspirere. Vanskelig å velge en favoritt her, men jeg velger denne fantastiske haibuksa, den står på julegavelista mi nå..
2. Fin i Formen
Denne bloggen gir meg utrolig mye inspirasjon innen mange forskjellige teknikker av formgiving. Inpakking, blomster, ull, strikk og hekling osv. Mye natumateriell. Absolutt verdt et besøk. Og her er et av mine favorittinnlegg denne måneden
3. Med pinner er en blogg jeg har fulgt en god stund nå. Den siste tiden har det gått mye i sokkestrikking hos henne, men her snakker vi ikke kjedelige sokker må du tro, men de mest fantastiske sokkemønster. Jeg tør nesten garantere at du finner noen sokker du har lyst på her. Men når jeg nå skal vise dere en av mine favorittinnlegg den siste måneden er det ikke sokkene jeg velger å vise fram, men disse fantastiske vottene

Alle disse er verdt å besøke, håper du gjør det! I den andre bloggen min finner du oversikten over favoritt bloggene mine blant de som ikke er hobbybloggerer :)

Tusen takk for alle de gode bloggopplevelsene dere gir meg, alle dere jeg følger :)
Også dere som ikke er kommet med på denne lista her.

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for nydelige blogg tips :D disse må jeg definitivt følge med på :)

    SvarSlett
  2. Vesten din ble kjempefin, og det blir nok kjolen din også. Jeg er imponert over at du begynner på et så stort prosjekt. Selv sliter jeg litt nå med en barnekjole i tynt bommulsgarn...
    Ønsker deg ei flott helg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk skal du ha, både for veldig hyggelig og oppmuntrende ord ang min plutselige angst for å kjede folk med sokkene mine, og for at du valgte å trekke fram bloggen min :D

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk, Beate, jeg er helt rørt jeg nå! (o: Veldig glad for å ha innspirert deg. Og takk for tips om Fin i Formen, den bloggen hadde jeg ikke oppdaget enda! Utrolig gøy å finne nye sider og mennesker som gir meg ideer og inspirasjon! Og du er definitivt en av dem!!

    Ha en bedårende englehelg! (o:

    SvarSlett
  5. Ja, det er så mange flotte og inspirerende blogger! Din er også kjempefin! Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  6. Hei! selvfølgelig er det greti med litt reklame på bloggen din :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)