torsdag 1. april 2010

Har du besøkt disse bloggene?

Mars måned er over, og når en måned er over pleier jeg å reklamere litt for de bloggene som jeg har fått ekstra glede av denne måneden. Det er jammen ikke enkelt, og det er så veldig mange flotte blogger som kunne ha vært på denne lista.


Monstermønster og Sefta Holm design har vært på listen min flere ganger før, og er absolutt verdt å besøke!


I tillegg har jeg lyst å løfte fram et par blogger som ikke har vært på listen min før.


Almapalma har en nydelig blogg. Hun lager masse flott og bruker herlige farger. Det Almapalma lager har liksom det lille ekstra. Besøk henne gjerne. Akkurat nå har jeg forelsket meg i påskehønene hennes.


jeg vil også løfte fram bloggen til Hunnipunni. Hunnipunni er ei herlig dame, og ei dyktig dame. Jeg blir så imponert over alt garnet hun spinner! Og jammen lager hun mye fint også!

I disse dager feirer hun at hun har blogget i et år. Jeg gleder meg til mange fler :)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk Beate for sånne nydelige ord! Det varmar veldig! Eg har fleire gongar vore på nippet til å gi opp heile blogginga, sidan det tek mykje av tida eg føler eg ikkje har.. Men når ein får slik tilbakemelding kjenner eg at det er verdt det!
    Tusen tusen takk skal du ha :)
    Fin blogg du har her!
    Påskeklem frå meg :)

    SvarSlett
  2. Så flotte votter i innlegget under! Godt tips.

    SvarSlett
  3. Takk for fine blogganbefalinger :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)