mandag 27. januar 2014

Hjerteglede

 Disse sokkene fra Bitta begynte jeg på for lenge siden, den gangen de var et sokkemysterium på facebookgruppa til Bitta. Av en eller annen grunn ble de ikke gjort ferdig, sannsynligvis fordi jeg hadde for mye annet på pinnene..
Sist mandag leita jeg de fram igjen, og har brukt denne uka på å gjøre de ferdig. De er strikket i Arwetta og fabel. Det er et utrolig vakkert sokkemønster med mye fine detaljer. Dessverre er de litt for store til min smale fot, så de går nok i gavekassa.


7 kommentarer:

  1. Fine hjertelige sokker. Til å bli glad av å se og bruke.
    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Så fine de ble! Jeg har jammen liggende et par slike som ikke er ferdige, jeg også. Mine er i grønt og koksgrått. Må vel ta dem fram og gjøre dem ferdige. Jeg har bare litt for mye på pinnene, som vanlig, hi, hi.... Ønsker deg en kjempefin dag! :)

    SvarSlett
  3. Så fine sokker. Skulle ønske jeg var gladere i å strikke sokker.

    SvarSlett
  4. Dei vart kjempefine!
    Eg brukte lang tid på mine og. Starta på sokkemysteriet og så vart dei liggande til eg måtte gjere dei ferdige til boka. Eg er ikkje noko god på slike mysterier. Sjeldan eg gjer ting ferdige under sjølve mysteriet. ;)
    Ønskjer deg ein flott søndag!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)