lørdag 21. november 2009

på pinnene, av pinnene, kallender og knapper...

Jeg har ikke sluttet å blogge, det er bare ikke så mye som blir ferdig her. På pinnene har jeg kjolen min, en monsterbukse, lykke i skogen votter og en isskrapevott... He he, ja det går mot jul. Om det blir mye hjemmelagede gaver fra meg i år er jeg ikke så sikker på, for her er det ikke mye i gavekassen.. men vi får se om inspirasjonen kommer..I TIDE...

Men selv om jeg har mye på pinnene har jeg litt som blir ferdig også, sånn innimellom ihvertfall..
Pip pip sitteunderlaget har vært ferdig strikket lenge, men ble først puttet i vaskemaskinen til
toving i går, sammen med den første isskrapevotten
Dere kan tro jeg gleder meg til advent i år. I går var jeg på posten og hentet kalendergaven min fra min julevenninne på NSF. Gleder meg skikkelig til å finne ut hva som gjemmer seg inne i pakkene, og til å få de 12 hinta om hvem det er som har sendt meg denne pakken :)
Å så til ukas beste overaskelse! I sommer var vi innom snella og petronellabutikken i oslo, de med de fantastiske knappene som jeg snakker så masse om ja. Mens vi var der kom vi inn på muligheten for en plass å selge disse knappene her oppe på møre en plass. De tenkte da først og fremst på Ålesund, men der er det ikke så mange butikker der knappene passer inn, men her for litt siden slo det meg at på krukkehuset i Ulsteinvik hadde jo disse knappene passet helt perfekt, så jeg sendte en mail til snella og petronella med litt informasjon om krukkehuset, og på torsdag lå det en fantastisk mail i mailboksen min. De kunne nå informere om at de hadde inngått en avtale med krukkehuset om salg av knappene. Hurra, hurra sier jeg bare!!! Å ikke nok med det, de lovte å sende meg en liten overaskelse, og se hva jeg fant i postkassa mi i dag da!!!
Lykkelig :D

9 kommentarer:

  1. Kjolen din blir grisefin! =)
    Sitteunderlaget ble også knallfint! =)

    God lørdag! =)

    SvarSlett
  2. Åh, for en koselig overraskelse... :O)

    Kjolen din blir så flott, du har jammen kommet langt på den. Så smart med isskrapevotter, kanskje noe jeg kan lage i julegaver også!

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. For en flott overraskelse :-) Skikkelig stilig, hehe
    Søt sittepute du har laget - og den monsterkjolen er jo så godt som ferdig :-o
    Ha ei flott ny strikkuke

    SvarSlett
  4. Ja, her var det mye kreativitet om dagen! :) Så flott overraskelse du fikk. Kjempekoselig!
    Stilig sitteunderlag! Jeg har lett etter et slikt. Hvor finner jeg mønsteret?

    SvarSlett
  5. Kjempe morsomt med slike koselige overaskelser. Så mye fint du har på pinnene for tiden :D

    SvarSlett
  6. Å så mye spennende du lager. Morsomt sitteunderlag:)
    Den overraskelsen fra Snella og petronella var jo så artig da, diplom og greier:)

    SvarSlett
  7. Flott blogg du har, her va det månge flotte ting.
    Takk for helsing på bloggen min.

    SvarSlett
  8. Åh, du store - kjolen er jo snart ferdig den:-) Nå ble jeg imponert, du har strikket mange og lange omganger på den!
    Ønsker deg ei flott uke, med mye god hobbytid!
    Klem!

    SvarSlett
  9. Skikkelig mye fint Beate;)
    Sitteunderlaget var bare helt knall. Fikk virkelig lyst å sette meg;))
    Ha en knallfin uke;)
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)