torsdag 3. desember 2009

3. desember

Ny dag, ny kalenderpakke :) Det er så kjekt!
I dag fikk jeg et nytt hint om hvem pakken er i fra, og så fikk jeg noen søte små knapper.

Boken var ikke i kalenderen, den har jeg hatt noen år nå, og er en del av adventen min. Som dere hanskje har skjønt viser jeg ikke bare frem pakkene jeg får, jeg har også en plan om å vise en liten førjulsting fra hus eller hverdagen min hver dag fram mot jul. Denne boka, og et par adventsbøker til ble ryddet ned fra loftet i går, sammen med endel andre adventsting (som dere skjønner er jeg noen dager på etterskudd her..adventspynten ble henta fra lofte først i går..) Jeg syns det er kjekt med et lite pusterom i disse førjulstider, og som kirkelig arbeider er det viktig med litt påfyll, ikke bare stress og tusenvis av oppgaver.

1 kommentar:

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)