tirsdag 2. februar 2010

Litt småstrikk og en award eller to..

Tusen takk til alle dere som legger igjen koselige kommentarer her inne. Beklager at jeg har vært dårlig til å kommentere tilbake i det siste, men jeg leser alle kommentarene deres, og smiler av dem, og jeg leser alle bloggene deres. Januar har vært en rar måned med masse fint og masse slitsomt som har skjedd. Alt dette har gjort at det har blitt mindre strikking en vanlig, men noen småprosjekter er da ferdig.. I tillegg til dette under her har jeg strikket en hals med tykt garn, og tykke pinner, men den tror jeg ikke det kommer bilde av.. Jeg har begynt å føre statestikk på hvor mye garn jeg strikker. Det står på siden her en plass. I januar har jeg strikket 641 gr (da har jeg bare tatt med halve duken, for det er den jeg har strikka i år..), og alt garnet hadde jeg i lageret mitt, så jeg har ikke kjøpt noe nytt garn i januar. Flink :) Til tross for få oppdateringer i det nye året har jeg fått noen awarder og utfordringer.

Denne har jeg fått av Vera med bloggen Ordentlige bleier og av Lena- Marie med bloggen strikketussa. Tusen takk!


Reglene for denne er:
*Kopier awarden til bloggen din
*Link til den personen som ga den awarden
*Fortell 7 fakta om deg selv
*Velg 7 andre du vil sende awarden til
*Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden
Her kommer 7 ting om meg:
* Jeg er en skikkelig rotekopp
* Jeg har strikket siden jeg begynte på skolen
* Jeg blir glad av å gjøre andre glad
* Jeg liker bedre å strikke med tynne enn veldig tykke pinner
* Jeg er glad i å ta bilder
* Jeg kan ikke hekle (men det har jeg tenkt å lære meg snart..)
* Jeg blir irritert og vanskelig når jeg er sulten
Jeg sender awarden og utfordringen videre til: alle som vil ha den! Særlig dere som ikke alt har fått den. Og så håper jeg Nutta med bloggen Jeg er.., tar utfordringen :)

I tillegg har jeg fått dette fantastiske hjertet fra Bloggen Hagebø. Tusen takk Anita :)

"Ta vare på hjarta framfor alt du tek vare på, for livet går ut frå det", henta frå Ordtøka 4,23

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Så fint å 'sjå' deg att :)
    Det er ikkje alltid ting vert som me ser føre oss, og det kan plutseleg vera andre ting som tek tida våres. Eg kjenner godt til det.
    Men då er det også greit å kunne ha noko enkelt å henga fingrane i om ein får ei lita stund.
    Klutar er alltid kjekt å ha, og eg har kjøpt garn til ei isskrape sjølv, men januar har vore ei merkeleg månad her også.
    Så no er det berre å ta fatt på februar med ny giv.
    Ynskjer deg ei fredeleg veke, med tid til deg sjølv.
    Siri

    SvarSlett
  2. Hei. Her har du laga fine og praktiske ting, slikt som vi har bruk for. Eg er så glad i slike heimestrikka kluter:))

    SvarSlett
  3. Ja...det hender dagene er travle, eller ting dukker opp som gjør at det går litt tregere med bloggingen...men uannsett er det like koselig å komme hit. Hjertet du har fått var kjempeflott, og teksten som hører til er noe av det det mest dyrebare vi kan gjøre.
    :) Ønsker deg en velsignet og herlig februar mnd.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)