lørdag 17. april 2010

Jeg har besøkt en alpakka!

Som overskriften sier har jeg besøkt alpakka i dag. Utrolig søte og rare dyr.
Hurra for alpakkaen og garnet som kommer av den.
Jeg har vært på Aglow møte på Hakkalegården hos Aina. Dette er en plass jeg bare har lest om, men aldri hadde vært før. Nå har jeg altså endelig vært der, og du kan være bra sikker på at jeg skal tilbake. Skal lure med mannendit på søndagstur nå i vår en gang tenker jeg, lokker jeg med kake i den sjarmerende kaffen i låven blir han nok med. Neste gang jeg har besøk av noen søte små kan vi kanskje reise dit på gårdsbesøk



10 kommentarer:

  1. Så fine dyr, :)
    Koslig blogg du har. Alpakka ull er jo veldig deilig og mykt.

    SvarSlett
  2. Kjempe søte :D nååhhh :D

    SvarSlett
  3. Hihi, så rare de er! Har aldri sett en alpakka "live", men de virker som noen artige dyr. Og så har de jo verdens beste pels! Kosekose! Jeg får nøye meg med de alpakkaene som ligger pent nøsta opp i strikkekurven min så lenge... (o:

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Så herleg!! Mykje deilig garn som kjem frå dei, ja! :)

    SvarSlett
  5. Ja dem kan vi ikke undvære, måske ville et par af deres slags være rare, at have i baghaven *SMIL*

    SvarSlett
  6. Så søte de var:)
    også så godt og varmt, mykt og deilig ull det kommer fra dem!

    SvarSlett
  7. Så søte de var da!! Og flinkelagedeiligmyktgarn alpakker :D

    SvarSlett
  8. Så heldig du er som fikk møte alpakkaer i levende liv, er en drøm for meg. Klarte du å la være å ta en med hjem??? Tror jeg ville tatt en under jakken og hatt et håp om at ingen så det hihi

    SvarSlett
  9. Heisann og takk for besøket inne hos meg. Hyggelig å høre at du følger med...... Jeg har vært innom her hos deg før også, men har ikke vært så flink til å kommentere "nye" bloggere. jeg lover å forbedre meg ;)
    Mange fine ting du har strikket. Og disse lamaene er nyyyydelige. Håper jeg også får oppleve en alpakka-lama en dag!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)