mandag 6. desember 2010

De 6 første pakkene

Jeg er så heldig som har fått denne flotte kalenderen. 1. desember fikk jeg et lilla adventslys
2. desember fikk jeg en spennende oppskrift på pulsvanter
3. desember fikk jeg et nøste mørk lilla drops alpakka
4. desember fikk jeg en daimsjokolade
5. desember fikk jeg te
og i dag 6 desember fikk jeg to nøster med et fantastisk garn.
Garnet heter fox italy og 50% Cashmir 30% ull og 20% Silke.
Jeg overdriver ikke når jeg sier det er tynt. Et nøste på 50gr har 503 meter.

8 kommentarer:

  1. Så morro å få så fine adventspakker:)

    SvarSlett
  2. Åhh, så flotte adventsgaver... :O)
    Men hvordan kan det være så stor forskjell på det som blir gitt. Noen gir deg en oppskrift, mens noen andre har gitt deg 2 nøster av et fantastisk flott garn... Jeg bare undrer...

    Ønsker deg en flott adventstid... :O))

    klem

    SvarSlett
  3. Så flotte gåver du har fått i kalendaren din. Blir spennande å sjå korleis pulsvarmarane ser ut. Ha ein fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med fine gaver. Tror ikke jeg har hørt om så tynt garn før

    SvarSlett
  5. Ja, sant jeg har fått mange fine presanger i kalenderen min. Alle gavene er fra samme mennesket, det er derfor det er så forskjell på gavene, for å få større gaver noen dager, er det oppskrifter og sånn andre dager :) Alle har vi fått en totalpris å forholde oss til.

    SvarSlett
  6. Hei igjen. takk for info. Jeg har aldri vært med på sånn julekalender, men stusset litt pga forskjellenen. men når alt kommer fra en person er det jo mer forstålig... :O)
    Er det lov å spørre hvor du har meldt deg på? Kunne godt tenkt meg å være med hvis det blir arrangert noe lignende en annen gang... :O)

    Klem

    SvarSlett
  7. FOr et fantastisk englekor på toppen! Herlige! Hege

    SvarSlett
  8. så koslig med adventskalender,kos deg i tiden framover Beate:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)