fredag 15. juli 2011

Kjærestevotter under produksjon

Naboen gifter seg denne helga, og jeg tenkte det ville være koselig med en liten gave. Derfor har jeg strikket på spreng den siste uka. Jeg har strikka kjærestevotter. Dvs at ene votten har to hull, og er så stor at det er plass til å holde hender inni der. Har strikket flere sånne votter før, men denne gangen bruker jeg tynnere garn (ullteppegarn) og så lager jeg to damevotter og to herrevotter + en fellesvott. (før har jeg bare laga en herrevott og en damevott) Det er jo kjekt om vottene kan brukes til mer enn å gå hånd i hånd tur.

De siste vottene ligger i maskina til toving nå. Tror kanskje herrevotten må ha en runde til, de ser litt store ut.
Og så var det dekor da.. Må prøve å finne på noe som blir stilig, og som kan brukes av både damer og menn. Har lurt litt på å dekkorere med hjert av dongeri. Vi får se..
Til slutt må jeg bare få vise fram den fantastiske blomsterbuketten mannen min kjøpte til meg i dag!!

2 kommentarer:

  1. Så praktisk å lage vottene slik at de kan brukes uavhengig av hverandre!
    Solsikkene var nydelige - sommer <3

    SvarSlett
  2. Så kult! Jeg har lurt på å strikke noe sånnt til noen jeg kjenner som skal gifte seg. Kan jeg spørre om oppskriften?

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)