fredag 30. desember 2011

Mini Cobblestone

Her kommer en julegave til. En mini Cobblestone i str 3-4 år 
Genseren er strikket med utgangspunkt i denne oppskriften: 
Rask og kjekk genser å strikke. Det gikk med i underkant av 4 nøster garn.
Genseren er strikket i Sandes smart garn, rester etter genseren jeg strikket til mannen for noen år siden.
Gikk tom for garn, men heldigvis fantes det en nettengel som sendte meg mer garn så jeg fikk gjort den ferdig
Siden jeg ikke har noe bilde av tantegutten i genseren sin, får jeg vise fram mannen i sin genser istedenfor.

3 kommentarer:

  1. Så flotte julegaver du har gitt bort =)

    SvarSlett
  2. Reddende engel! Jeg strikka nemlig en liten cobbelstone til 6åringen min i høst, men rundfellen på den er helt feil og romslig nok til å få plass til dunjakka, under! Nå skal jeg telle meg tilbake til hva jeg har gjort og sammenligne med oppskrifta du linker til. og forhåpentligvis endelig få genseren i orden. Jeg ble så sint at jeg ikke har orka tanken på å gjøre noe med den før nå, den har liggi i bunnnen av strikkekurven og samla lo...

    Din genser er knallfin! Mannens også! Godt nyttår, Beate!

    SvarSlett
  3. Den var kjempefin på! Marita :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)