lørdag 22. februar 2014

Loop London- en smak av himmel

 Vi har vært noen dager i London. Kosa oss, vært turister, og shoppa.
Et av tipsa jeg fikk før vi reiste var at jeg burde ta en tur innom Loop. Og jammen er jeg glad jeg gjorde det!
For en plass! Koselig butikk med god stemning og så utrolig mye nydelig garn!!

Jeg skulle gjerne ha kjøpt med meg hele butikken hjem, men her er det som ble med:


Det gule er: Shilasdair Luxury DK w/Camel 40% Wool, 40% Angora, 10% Camel, 10% Cashmere
Det blå er Isager highland wool
og det orange er: Juno Fibre Arts Alice 70% Alpaca, 20% Silk, 10% Cashmere
Shilasdair Luxury DK Shilasdair Luxury DK Shilasdair Luxury DK 
I tillegg ble denne boka med hjem.

Jeg er forelska i både garnet, boka og butikken og gleder meg til å strikke med disse skattene

3 kommentarer:

  1. Londontur høres stas ut! Ser ut til at dere har kost dere veldig, særlig i garnbutikken!

    SvarSlett
  2. Åhh så digg, der skulle jeg gjerne ha vært. Skjønner at du koste deg.

    SvarSlett
  3. Der skulle jeg gjerne ha vært ..elsker London.
    Fin blogg du har ..gleder meg til å følge deg videre .
    hilsen Anne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)