søndag 8. juli 2012

Feriestrikk og ny strikkepose

For en stund siden oppdaget jeg for meg en ny strikkeblogg, nemlig Småtikken og meg.
Hun strikker og syr, og endel andre kreative ting, og så tar hun flotte bilder, noe jeg syns gjør det kjekt og inspirerede å besøke bloggen hennes!
For litt siden hadde ho en giveaway og jeg var så heldig å vinne denne flotte strikketøyposen! Tusen takk! Supert å putte strikketøyet i når en skal ut å reise, eller strikketøyet skal være med i veska.

Jeg har akkurat hatt noen deilige dager i Italia. Garda, Verona og Venezia. Det ble ikke mye strikking i Italia, det hadde vi ikke tid til, men jeg la opp til denne boleroen på bussen til flyplassen, strikket på flyet begge veier, og littegrann ved bassengkanten. Så snart har jeg en ny bolero. (Dvs hvis den er stor nok..)
Her er et par bilder fra turen. Mange fler finner du her

3 kommentarer:

  1. Nydelig bolero! Hvilket garn bruker du?
    Lurer på om jeg rekker å strikke en på en uke?

    Ser ut som dere har hatt en flott tur, Beate :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord om bloggen min og meg.
    Og så kjekt å se at u har tatt posen i bruk.
    Ser ut til at du koste deg i Italia

    SvarSlett
  3. Den boleroen ser ut til å bli kjempefin, herlig farge også. Kos deg videre med ferie!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)