fredag 27. september 2013

Skappel genser

Ja, så ble det en skappelgenser på meg også. Jeg kom over en garnpakke på tilbud i sommer, og plutselig hadde jeg kjøpt den. Den er strikket i tynn alpakka og fairytale fra du store alpakka. Den er strikket på tynnere pinner enn oppskriften sier, og med noen færre masker, så jeg ikke skulle drukne i den. Det er ikke den mest spennede genseren jeg har strikket akkurat, men kjære tid så god den er. Denne er alt brukt mye, og kommer nok til å bli en favoritt i høst og vinter.

6 kommentarer:

  1. Genseren ser kjempegod og myk ut :) Også så kjekt å "se deg" igjen både her og i den andre bloggen din!

    SvarSlett
  2. Den så deilig ut :) aog da gjør det jo ikke noe om selve strikkinga ikke er så spennende ;)

    Ha en super helg, Beate!

    SvarSlett
  3. Hei Beate
    Takk for hyggelig hilsen i bloggen min.
    Fin skappelgenser du har strikket deg her. Jeg sverget at je ikke skulle strikke den, men i sommer strikket jeg to slike gensere, men ikke så store. Og ikke hadde jeg oppskriften heller, så jeg kaller dem ikke for skappelgenser ;)
    Det er så fin farge på buksa di. Og den fargen passer jo til nesten alt.
    Ha en fin lørdagskveld.
    Sylvia

    SvarSlett
  4. Så fin denne ble:-) Nydelig mørk gråfarge. Den blir nok knallgod utover høsten.

    SvarSlett
  5. Jeg har flere slike gensre, og de er veldig greie plagg å bruke. Og grått passer jo til omtrent alt også. Deilig koseplagg som varmer. :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)