lørdag 26. september 2009

En arm er ferdig


Jeg strikker på kjolen min, og i dag er første armen ferdig. Var ikke så lett å ta et godt bilde av den akkurat. Garnet er bare helt fantastisk. Jeg gleder meg til kjolen en dag er ferdig. Nå lurer jeg litt på om jeg skal strikke den andre armen, eller om jeg skal begynne på selve kjolen. Etterhvert som kjolen vokser er den ikke noe greit veskestrikk, så det kan vel være greit å strikke på kjolen her hjemme, og ha den andre armen, og julegaver som veskeprosjekt.
Vesten vokser foresten også. Satser på å få den ferdig i løpet av helga eller mandag. Så kan jeg bruke den på jobb på tirsdag. Jeg har bestilt tøffe knapper fra snella og petronella, så jeg gleder meg til å vise fram vesten min..

7 kommentarer:

  1. Her går det virkelig unna med strikkingen, så kjempe flink du er :)

    SvarSlett
  2. oi, du er rask.... Spennende å se kjolen ferdig

    SvarSlett
  3. Så fiiin. Gleder meg til å se kjolen...

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Skjerfet er ca 190cm langt og har da lagt opp ca 350 masker.
    Skjønner du er igang med et litt større prosjekt enn et skjerf. Lykke til videre med strikkingen :)

    SvarSlett
  5. Dette blir kjempeflott kjole ! Skulle ønske jeg orket et så stort prosjekt. Gleder meg til å se din ferdig :)

    SvarSlett
  6. Wow, for en superlekker kjole du strikker.

    SvarSlett
  7. Nydeleg kjole du held på å strikke!!!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)