fredag 21. september 2012

nøstevest og flettegenser

Nok en vest nøstebarn er ferdig. Denne ble påbegynt uten en plan om mottaker. Sannheten er vel at jeg satt på kurs og ble ferdig med den vesten jeg viste fram for en tid siden, og siden jeg ikke hadde med meg noe strikketøy begynte jeg like godt på en ny.

I går var det gjøre ferdig dag i den strikkekafegruppa jeg er i på facebook, og det var det jeg trengte for å få gjort ferdig denne.

Som belønning for at denne nå var ferdig, begynte jeg på Tine Solheim flettegenser til meg selv. Samme genseren som jeg strikket til svigerinna mi og som du kan lese om HER, men denne gangen strikker jeg med Dale Hegre. Tror dette kommer til å bli en deilig genser

2 kommentarer:

  1. Søt vest og flott at du unner deg en selv av den fantastiske genseren du strikket til svigerinna di:) God helg til deg:)

    SvarSlett
  2. Kjenner til det der med å legge opp til et nytt strikketøy straks det forrige er ferdig. Med det dukker alltid opp mottakere til sånne fine småplagg. kjekt å ha på lager. :)

    Fin genser du strikker. Og ha en super helg!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)