onsdag 22. juli 2009

Nystekte knapper på vei.

I dag lå denne mailen og ventet på meg i mailboksen min:

Tjolahopp, tjolahei,
Tusen takk til deg.

Vi sender nye knapper
helt plutselig og straks.
Så finn fram både nål og saks:)

Det er bare å begynne å glede seg,
Onsdag 22 juli reiser de med posten til deg.

Flotters kalotters fra
Natascha,
Sjefsknapper v/ Snella & Petronella

Hurra. Jeg gleder meg. Jeg har sett og sett på alle de flotte knappene inne hos snella og petronella. Jeg kunne ha handla i massevis der inne, men har bestemt meg for at jeg først skal ha en plan, så kan jeg kjøpe knapper, men så dumpet det et tilbud ned i mailboksen min, og plutselig er disse knappene flaksende på vei hit. Disse + en knapp til, men den vil jeg ikke vise dere, for den har jeg en plan med, og den som skal få det knappen skal sitte på vil nok forstå det med en gang når ho får se knappen, så den får bare vente..
Men dere, det er altså halv pris på disse sommerfuglknappene, så ta en tur innom snella og petronella da!

2 kommentarer:

  1. kjempesøte knapper... :O)

    SvarSlett
  2. Nydelige knapper. Fin body du har strikket. Ønsker deg en fortsatt god sommer

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)