søndag 1. november 2009

Oktoberfavorittene

Også denne måneden har jeg gitt stjerner til bloggene jeg leser. Så går jeg inn i statestikken og ser hvilke blogger som har fått flest stjerner da. Jeg har laget en sånn oversikt på den andre bloggen min også, så jeg har delt mellom hobbyblogger og andre blogger.

Her kommer oktoberlista, septemberlista finner du her

Førsteplassen går til en gangske ny blogg for meg, nemlig Susannes kreativa sida. En blogg med masse inspirasjon, gode bilder og ideer. Se bare her og her

noen 3, 4, 5 plass osv blir det ikke denne gangen, det er nemmelig 6 stykker som deler 2. plassen denne gangen. Det er: Blomsterpiken - dette er en blogg å bli glad av, en blogg å hente inspirasjon i, Cathrines living - dette er ikke en rein hobbyblogg, men det hun lager er så flott, bruk tid i denne bloggen, bla deg langt tilbake og la deg inspirere både av det hun lager, det hun skriver og bildene hun viser!, Fin i formen - som var på septemberlisten også, fordi hun stadig gir meg masse inspirasjon, ihkdesign - som deler den ene lekre oppskriften etter den andre, og som stadig har spennede prosjekter på pinnene. TAKK! , olavas verden - en nydelig dame som har en trivelig blogg, og som tryller fram den ene flotte tingen til datteren og til huset, og sefta holm desig - som har en blanding av hobby og annet, bl.annet masse gode naturbilder. 6 forskjellige og flotte blogger! Jeg håper du tar deg til til å besøke dem.

3 kommentarer:

  1. Tusen takk, det var veldig hyggelig skrevet. Koselig hvis noen setter pris på min lille blogg, og alltid hyggelig å få nye besøkende, og bli kjent med andre gjennom blogging. Masse klemmer fra Turid

    SvarSlett
  2. Jättestort Tack!! Blir jätteglad över att du gillar min blogg. Alltid roligt med lite extra uppmärksamhet och nya besökare. Fin idé att ge stjärnor till månadens blogg!

    Ska nu ta en tur in på de andra bloggarna.

    Ha en fin vecka!

    SvarSlett
  3. Kjære BEATE
    Tusen takk for hilsen og ikke minst den koselige og flotte listen din jeg havnet på;) klart det er ok at du reklamerer for meg;) blir glad for det jeg;)
    Og eller var jo dette er flott ide og vise hvilken blogg man vil "belønne'" Er ening med deg om førsteplassen. Der var jammen mye flott og masse gode ideer;) Ha en knallfin uke. Hilsen Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)