søndag 4. juli 2010

Garnsnoping og Bergenbesøk

Vi har vært et par dager i Bergen. Vi har besøkt lillesøster Marita. Veldig koselig!! I tillegg til søsterbesøk ble det tid til litt garnsnoping.
Lekkert garn ikke sant. Billig var det ikke, men det lå liksom der å ropte på meg, så det måtte bare få bli med hjem. Har titta rundt på nettet i dag for å finne et passende prosjekt, og jeg lurer på om det kanskje blir denne kjolen her eller om du ikke er på Ravert her Heldigvis hadde mannen litt behov for å se litt fotball, for da fikk jeg treffe GryEilen! Ei utrolig flott jente jeg kjenner fra nettet. Det begynte i en jentegruppe på nettby, etterhvert har vi også hatt kontakt på facebook og blogg. Og nå endelig har jeg møtt henne i virkeligheten! Vi satt på kafe, pratet og strikka. Tror aldri en fotballkamp har vært så kort før jeg! Veldig koselig å treffe deg Gry!!

5 kommentarer:

  1. Fantastisk lekker farge! Og dødssøt kjole!! =)

    SvarSlett
  2. Det var et koselig lite treff =)

    SvarSlett
  3. Hvad skulle vi gøre uden fodbold, hvor får vi strikket meget :-)) dejligt garn du har købt ganske lækkert.

    SvarSlett
  4. Så koselig det ser ut for at dere har det;)
    jeg er helt sikker på at du får til en lekker kjole av det nye garnet.

    Så du skal til Stavanger?? (har lest på facebook) da er du ikke lang fra med gitt....;))

    SvarSlett
  5. Nydeleg farge og flott kjole!! Så koseleg å treffe litt folk! Ikkje langt frå Bergen og hit. ;) Det er veldig greit å strikke ein del når mannen kjører bil. Det gjer eg og kvar gong me er på tur. Ha ein flott ferie!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)