lørdag 24. juli 2010

Smykker til strikketøyet hos MONO

Ja, er de ikke fine vel. (MONO, håper du tilgir meg for å ha lånt et av bildene dine). Vakre maskemarkører, laget av den flotte dama bak bloggen Back To MONO. I dag har jeg bestilt meg min første pakke med maskemarkører fra MONO, (Bildet er ikke av mine markører) og jeg gleder meg til de kommer. Så gjelder det bare at jeg klarer å ta vare på de, syns maskemarkørene mine har en mystisk tendens til å forsvinne en etter en.. Men de er utrolig kjekke å ha da.
Har du også lyst på sånne vakre strikkesmykker? Da foreslår jeg at du besøker bloggen hennes, der kan du se alle de flotte markørene ho lager, og så kan du lese om giveawayen hennes, og kanskje er du den heldige vinnenern (selv om jeg håper intenst det blir meg) om det blir jeg, og ikke du som vinner foreslår jeg at du tar deg en tur innom Eplabutikken hennes og kjøper noen.

3 kommentarer:

  1. Kjempefine markører. Sikkert greit at du låner bildet når du reklamerer så fint for disse:)

    SvarSlett
  2. Heeeelt ok å låne bilder i denne sammenheng, søta! Takk for alle godord! =)

    SvarSlett
  3. Flotte markører og flott reklame. ;)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)